رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: در امتداد اجرای طرح ملی "مهربانی مهر" دستهای بخشنده خیرین داوطلب هلال احمر اصفهان یک میلیارد ریال دیگر به دانش آموزان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری کمک اهدا کردند .

 اهداء کمک یک میلیارد ریالی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل
 
 به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ، شهریار انصاری اظهار کرد : در ادامه اجرای طرح مهربانی مهر که با مشارکت خیرین داوطلب و جوانان بشر دوست اصفهانی در بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه بود کمک های مومنانه در آذر ماه به مجتمع دانش آموزی شهرستان اردل رسید .
 
وی با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل بالغ بر یک میلیارد ریال می باشد ، افزود : 50تخته تشک طبی ، 49تخته پتو ، 50عدد ملحفه و 10تخته فرش از جمله اقلام اهدایی به دانش آموزان این مجتمع بود .
 
انصاری با اشاره به تامین نیازهای دیگر این مجتمع ، تصریح کرد : همچنین یک دستگاه تلوزیون ال ای دی 43 اینج ، 10عدد لامپ 50وات به همراه 25 عدد سرپیچ و 3 سری  شیر آلات و لوازم تاسیسات به همت خیرین داوطلب تهیه و به این مرکز اهدا شد . 
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرین داوطلب و تلاش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال احمر ، خاطر نشان کرد : مشارکت در کار خیر حد و مرزی نمی شناسد و ما افتخار می کنیم به مردم نیکوکار اصفهان که علی رغم مشکلات اقتصادی، در کمک به همنوع پیشتاز هستند.