به گزارش اقتصاد بازار، حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر این مجتمع عظیم صنعتی ذوب‌آهن اصفهان به محصولات جدید این شرکت از جمله ریل مترو، ریل سوزن، میلگرد  TH۳۶ و آرک معدن V۲۱ اشاره کرد و اظهار داشت: تولید محصولات جدید با کیفیت یکی از رویکردهای جدید ذوب‌آهن اصفهان به منظور رفع نیازهای کشور، کسب بازارهای بیشتر و صادرات است و همواره مورد تاکید منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت قرار دارد. علاوه بر این میلگرد آلیاژی با کروم بالا و قطر ۳۰ میلی متر و ۵۰ میلی متر از دیگر محصولات جدید ذوب‌آهن اصفهان به شمار می‌آید که دارای استانداردهای بین‌المللی و کیفیت بالا است.

وی به هدف اصلی این شرکت که تولید محصولات با کیفیت و برخوردار از استانداردهای بین‌المللی است اشاره کرد و گفت: تمام محصولات ذوب‌آهن اصفهان دارای استانداردهای روز جهانی و گواهینامه‌های مختلفی مانند ISO۴۵۰۰۱ ،ISO ۹۰۰۱ ، ISO ۱۰۰۰۲ ، ISO ۱۰۰۰۴ ، ISO ۱۴۰۰۱  است و نشان می‌دهد که کیفیت یکی از الزامات مهم در تولید محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

مدیر کیفیت فراگیر این مجتمع عظیم صنعتی ذوب‌آهن اصفهان درصد بالای رضایتمندی مشتری را بیانگر کیفیت محصولات ذوب آهن دانست و گفت: تولید محصولات به نحوی در ذوب‌آهن اصفهان انجام می‌شود که مدیریت کیفیت رکنی مهم به شمار می‌آید و محصول خروجی از این شرکت همیشه چندین سطح بالاتر از استانداردها قرار دارد و این مهم باعث محبوبیت محصولات ذوب‌آهن بین مشتریان است.

دیباجی بیان کرد: متخصصان ذوب‌آهن اصفهان به این توانایی دست یافتند که ریل دارای آلیاژ خاص یک محصول استراتژیک است و انواع مختلف آن را به راحتی می‌توانند تولید کنند و به جرات می‌توان گفت ریل تولیدی ذوب‌آهن در سطح استانداردهای اروپایی به شمار می‌آید.

وی به تاکید مدیرعامل شرکت بر توسعه محصولات اشاره کرد و یاد آور شد: ورق سازه‌های فولادی در ابعاد و سطوح مختلف، محصول جدید ذوب‌آهن به منظور رفع نیازهای مشتریان در داخل و خارج کشور است. البته ذوب‌آهن اصفهان با توجه به داشتن متخصصان توانمند در بخش کنترل کیفیت می‌تواند محصولاتی تولید کند که دارای استانداردهای بین‌المللی است و  همواره بازرسان کیفیت این امر را تایید می‌کنند.

مدیر کیفیت فراگیر این مجتمع عظیم صنعتی ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه ذوب‌آهن اصفهان یکی از نقاط قوت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت است، زیرا با داشتن کادری مجرب همواره بر تولید نظارت دارد تا برند ذوب‌آهن را ارتقا دهد و از نظر کیفی بهبود ببخشد.