دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی، ساخت سیتی‌سنترها در اصفهان را نشانه‌ای از فاصله‌گیری این شهر از مبانی اسلامی دانست 

 

من مسعود صرامی بابت اشتباهاتی که برای بهتر زیستن مردم  در طی ۵۹ سال فعالیت تولیدی ، اقتصادی ، رفاهی ، درمانی ، گردشگری و اشتغال جوانان شهرم انجام داده ام از تمام انان که این خدمات را مناسب مردم نمیدانند معذرت میخواهم .

بابت اینکه اجازه ندادم باطری خارجی وارد کشور شود و سالانه دو میلیون باطری تولید نمودم معذرت میخواهم بدلیل انکه نگذاشتم بیمار سرطانی اصفهان برای دریافت خدمات درمانی به ترکیه ، تهران ، شیراز ، کاشان و شهرکرد برود طلب بخشش میکنم.

بدلیل انکه هیچیک از مجموعه های تجاری ، گردشگری و رفاهی را در چهارباغ ، امادگاه و شیخ مفید نساختم عذر خواهی میکنم .

بخاطر ایجاد ۲۵ هزار شغل پایدار بدونه استفاده از رانت و وام بانکی معذرت میخوام .

بدلیل اینکه روزانه دهها هزار اتومبیل را از هسته شهر به پوسته شهر انتقال میدهیم تا به سهم خود بار ترافیکی شهر را کاهش دهیم طلب بخشش میکنم .
از اینکه جهت ساخت و راه اندازی تاسیسات و فضای سبز در پروژه های ساخته شده از اب شرب مردم استفاده ننمودیم و جهت تبدیل ابهای خاکستری سرمایه گذاری جهت ایجاد تصفیه خانه کردم معذرت میخواهم.

از اینکه برای دختر و پسر دانشجوی شهرستانی که توان تامین هزینه خود را ندارد کار ایجاد نمودم معذرت میخواهم .

از اینکه دلیلی شدیم تا مسافر بیشتری به شهر اصفهان بیاید و اب و نان و هوای شهر اصفهان را استفاده کند و خرید سوغات اصفهان را با خود بهمراه ببرد معذرت میخواهم.

بدلیل انکه امکاناتی ایجاد نمودیم که مردم کاوه ، چمران و ملک شهر از این پس در سرما و گرما با اتوبوس و یا ماشین شخصی کرایه به دروازه دولت و‌ چهار راه تختی نیایند و در زمان برگشت بعد از ساعت کار اتوبوس شهری در شب با اتومبیل های ناشناس به خانه برگردند و‌مورد نگاه احتمالی ناپاکان قرار گیرند معذرت میخواهم. 

از اینکه برای روز های تعطیل مردم شهرم که هیچ مکانی برای گذراندن وقت ازاد خود ندارند امکاناتی فراهم نمودم که جمع خانواده با همدیگر به مکان هایی که زمستان گرم و‌ تابستان سرد با هوای تازه و پارکینگ رایگان است را فراهم نمودم معذرت میخواهم .

از اینکه برای بیماران شهرستانی که برای درمان سرطان به اصفهان میایند هتل و‌کمپ اقامتی ساخته ام تا در کنار پارک‌ پشت بیمارستان و یا عقب وانت شب را صبح نکنند معذرت میخواهم .

از اینکه دهها هزار جوان شهرم را شاغل نمودم تا از نبود نان شب به خدا گله نکند معذرت میخواهم .

از اینکه با ساخت این مراکز در پوسته شهر بجای کنار زاینده رود و پل های تاریخی نماد شهرم را حفظ نمودم تا به اصفهان اسیب نرسد معذرت میخواهم

از اینکه بجای شعار دادن و و‌عده اینده تلاش نمودیم ، ساختیم و ان را بخدمت مردم در اوردیم معذرت میخواهم

از اینکه اخر ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نمودیم تا مجبور نشود کالای ۱ میلیونی را با اقساط ۱/۳ میلیون بخرند معذرت میخواهم.

از اینکه روزانه هفتاد تن زباله مجموعه های ایجاد شده را بهمراه چند تن کاغذ و کارتون که الوده نشده بسته بندی میکنیم و‌بار مسولیت این مهم را از روی دوش شهرداری برداشته ایم معذرت میخواهم.

از اینکه هر ساله چند صد میلیارد مالیات های پنهان شهری را اشکار مینماییم و خود اظهاری میکنیم و به دارایی و شهرداری  پرداخت میکنیم معذرت میخواهم.

از اینکه هر ساله دهها میلیارد تومان عوارض و سهم مالیات ارزش افزوده به شهرداری تقدیم میکنیم معذرت میخواهم

از اینکه واسطه های بین تولید کننده و مصرف کننده را حذف نمودیم تا کالای مصرفی مردم ارزانتر بدستشان برسد و هر خانواده بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان هزینه کمتری برای سبد خانواده پرداخت کند معذرت میخواهم .

از اینکه امکاناتی ایجاد نمودیم تا یک بیمار مستعصل نشود و شرایطی فراهم شده تا او یک بیمار عزت مند دیده شود معذرت میخواهم.

بدلیل انکه برای تخلیه و بارگیری کالاهای مجموعه در ساعات پیک ترافیک کامیون حمل بار را در لاین دوم خیابان متوقف ننمودم تا ترافیک ایجاد شود و هوا الوده شود و بیمار بیشتری ایجاد شود معذرت میخواهم .

به خاطر اینکه بیماران بدلیل نبود تخت بیمارستانی در چادر های صحرایی بستری نکنند ساخت بیمارستان هزار تختخوابی را انجام داده ام معذرت میخواهم.

از اینکه نتوانستم شیطان درونم را حفظ نمایم تا بدبختی و‌غمگینی جامعه را ترویج دهم و شادی و نشاط به جامعه هدیه دادم معذرت میخواهم.

از اعراب و ترک ها معذرت میخواهم که نگذاشتم ایرانیان ارز کشورمان را برای خرید به کشور های انان انتقال دهند و سپس مورد تعرض انان قرار گیرند .

از  اینکه مدارس اموزشی را بنیان نهادم که از ٨ صبح تا ١ بعدازظهر عيناًسيلابس هاي درسي اموزش وپرورش اجرا وپس از ان ساعت١:٣٠ تا٤:٣٠ زمان دانش اموزان به كلاسهاي فوق برنامه در زمينه هاي

-كارافريني

-اقتصاد

-مهارت اموزي

-روابط عمومي

-خلاقيت

-شناخت توانايي ها

-استعداديابي

-سبك زندگي وروشهاي ارتقا ان

-كامپيوتر

-كشف

-حقوق

اختصاص داده ميشود تا فرزندانی با اخلاق وابسته به ریشه تاریخی تحویل اجتماع دهم معذرت میخواهم.

ما امده ایم تا بر اساس ارزشهایی که خداوند متعال  انسان را به جانشینی خود برگزید اینده را بسازیم و از خداوند تشکر میکنم بابت گذشتی که در مقابل نامهربانی های بعضی از مسولین به ما هدیه داد .

از خداوند متشکرم که شرایط خدمت به خلق او نسیبمان شد تا در روز قیامت با بانگ بلند بگوئیم ما هر چه در توان داشتیم برای مردم شهرمان انجام دادیم