هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار همراه با ۶ شرکت تابعه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافت.

به گزار اقتصاد بازار به نقل از  روابط عمومی و بین ‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری در حاشیه افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» برگزار شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای صنعت نفت طی یک سال اخیر است.

وی با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار همراه با ۶ شرکت زیرمجموعه در این نمایشگاه حضور یافته است، ابراز داشت: ما به منظور به اشترام گذاشتن تجربیات در تبدیل شدن به هلدینگ و همچنین معرفی دستاوردهایمان در زمینه توسعه زنجیره ارزش در این نمایشگاه حضور یافته‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در کنار ۶ شرکت زیرمجموعه در سالن ۳۵ میزبان بازدیدکنندگان است، تصریح کرد: تعامل با شرکت‌های برتر در حوزه نفت و دریافت تجربه آنها برای پیشبرد ۴۰۰ پروژه در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این نمایشگاه مورد توجه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به بین المللی بودن این نمایشگاه میزبان شرکت کنندگان خارجی نیز باشند و با این شرایط بتوانند زمینه توسعه صادرات فرآورده‌های نقتی را فراهم آورند.

قدیری ابراز داشت: شرکت‌های حوزه صنعت نفت با حضور در این نمایشگاه ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی، با گسترش توانمندی‌ها در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی اقتصاد کشور اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همچنین سعی ما این است در این نمایشگاه از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان استفاده کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین به آشنایی با آخرین فناوری‌ها در حوزه نفت در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به بازارهای هدف باید به این مهم توجه ویژه شود و تعامل لازم با ذی نفعان نیز در این زمینه صورت گیرد.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.