هفتمین همایش روابط عمومی و صنعت همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه و رییس فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران روابط عمومی صنایع بزرگ کشور برگزار شد.
در این همایش زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و رییس فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی به جایگاه واقعی ارتباطات و روابط عمومی در هر نهاد و دستگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش به ارزش و جایگاه روابط عمومی، اعتبار و جایگاه ویژه می‌بخشید.
سعیدی در ادامه اظهار کرد: با نگاهی به گزارش‌هایی که از سوی فعالان صنعت روابط عمومی به ‌دست آمده و همچنین مروری بر شنیده‌ها می‌توان عنوان کرد که کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها کار بسیار سختی انجام می‌دهند، آنها هم در جایگاه وکیل و هم در جایگاه موکل قرار می‌گیرند.
رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، افزود: امیدوارم با استفاده از گزارش‌هایی که از سوی فعالان حوزه روابط عمومی در اختیار ما قرار می‌گیرد بتوانیم قانونی جامع و کامل برای حمایت از روابط عمومی تدوین کنیم چراکه اعتماد جامعه به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی، تنها به کمک فعالان و کارشناسان حوزه روابط عمومی حفظ خواهد شد.
در ادامه این همایش، ششمین مدال زرین مدیر برتر حامی روابط ‌عمومی و لوح تقدیر به بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اهدا شد. این مدال از سوی دکتر یونس مظلومی که پیش از این در کمیته علمی ستاد برگزاری همایش در شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران به عنوان مدیر حامی روابط ‌عمومی در حوزه صنعت انتخاب شده بودند، به بهرام سبحانی، اهدا و این انتخاب با استقبال و تشویق شرکت‌کنندگان در همایش رو‌به‌رو شد.
مجری این همایش به هنگام دریافت مدال زرین مدیر حامی روابط عمومی در حوزه صنعت به عناوین و افتخارات کسب شده سبحانی در چند سال‌ گذشته اشاره کرد و گفت: کمیته علمی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ایران به استناد ارزشیابی‌های انجام شده از سوابق مدیریتی و ارتباطات گسترده داخلی و خارجی، دکتر بهرام سبحانی را شایسته دریافت ششمین مدال زرین مدیر حامی روابط عمومی در حوزه صنعت دانست.
وی با اشاره به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتباط مستمر با کارکنان و دریافت عناوینی مانند جایزه تعالی سازمانی با بالاترین امتیاز، راهیابی به جایزه جهانی سازمان دانشی برتر، جایزه مدیریت کیفیت، توسعه ظرفیت تولید، تولید کالای با کیفیت و عرضه به بازارهای جهانی همگام با تامین نیاز داخل، مدیریت و صرفه‌‌جویی در منابع انرژی به‌ویژه آب، کمک به طرح‌ها و پروژه‌های انتقال آب استان، همراهی و پشتیبانی نیروی کار و سلامت کارکنان، رعایت مسائل زیست‌محیطی با پالایش آنلاین محیط کارخانه و تلاش گسترده برای تحقق صنعت سبز را از دلایل معرفی ایشان به‌عنوان ششمین مدیر حامی روابط عمومی در حوزه صنعت دانست.