مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان: نتیجه همت کمیته امداد و بانک مسکن خدمت بی منت به مردم و اقشار نیازمند است.

کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در دیدار با حسن نوروزی، مدیر شعب بانک مسکن استان ضمن قدردانی از همکاری این بانک در زمینه پرداخت وام های مسکن و اشتغال به جامعه تحت حمایت این نهاد، یادآور شد: مددجویان در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی نسبت به میانگین معوقات جایگاه خوبی دارند که این بیانگر عزت نفس و کرامتی است که این افراد علیرغم نیازمندی مالی از آن برخوردار هستند.

زارع طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین را فرصتی برای تقویت بنیان های خیرخواهانه عمومی عنوان کرد و گفت: طرح هر کارمند یک حامی به منظور جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در حال پیگیری است و امیدواریم که کارکنان بانک مسکن استان نیز با توجه به سابقه مناسب خود در عرصه خیر و احسان در این طرح نیز مشارکت گسترده ای داشته باشند.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به همراهی این بانک با کمیته امداد، یادآور شد: ۵ میلیارد تومان تعهد پرداخت وام اشتغال بانک به مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ بطور کامل تخصیص یافته و مددجویان با معرفی این نهاد وام خود را دریافت کرده یا در حال دریافت می باشند.

وی گفت: ۱۲۸ مددجوی کمیته امداد در پروژه مسکن مهر فولادشهر وام مسکن دریافت کردند که سعی شد در حد امکان در زمینه وثایق نسبت به مراجعه کنندگان عادی سهل گیری بیشتری صورت گیرد.

نوروزی تاکید کرد: نتیجه همت کمیته امداد و بانک مسکن خدمت بی منت به مردم و اقشار نیازمند است.

 مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان دراشاره به رویکرد کمیته امداد برای ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان، خاطر نشان ساخت: فعالیت های کمیته امداد برای اشتغال در روستاها، نظارت بر اجرای طرح های خودکفایی و پشتیبانی و نظارت فنی در زمینه ساخت، خرید و تعمیر منازل مددجویی در کنار فراهم کردن تمهیدات لازم برای پرداخت آبرومندانه کمک ها به جامعه تحت حمایت، قابل تقدیر است. وی شرایط فرهنگی استان در امورخیر را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به مشارکت بانک مسکن استان در امور خیر، خاطر نشان کرد: همکاران با درکی که از وضعیت مددجویان دارند سعی می کنند بهترین خدمت را با حفظ حرمت و عزت نفس به مددجویان ارائه دهند.