رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از راه اندازی مرکز آفرینش های هنری "ماه" در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) دکتر محسن حاج کظمیان رییس دانشگاه معارف قرآن وعترت(ع) با بیان ارزش هنر گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود هنر را موهبتی الهی خوانده اند، برای ما نیز در دانشگاه معارف قرآن و عترت هنر از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به ارزش هنر، بر آن شدیم تا مکانی را در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) با نام مرکز آفرینش های هنری راه اندازی کنیم.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در مورد هدف خود از ایجاد مرکز آفرینش های هنری گفت: هنر زیبایی است و می توان با زبان هنر مفاهیم قرآنی و دینی را به بهترین نحو به افراد ارائه داد.
محسن حاج کاظمیان ادامه داد: هم اکنون بیشتر آثار تولید شده در این مرکز آیات قرآنی است که با قلم توانای استاد فرزام زالی نگاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد:هدف دیگر ما از راه اندازی این مرکز تربیت دانشجویانی هنرمند است. به گونه ای که با حضور در این مرکز بتوانند هنر مورد علاقه خود را نیز در کنار رشته تحصیلی فرا گیرند.

محسن حاج کاظمیان تصریح کرد: دانشگاه معارف قران و عترت(ع) بسیار مشتاق است تا هنرمندان اصفهانی از فضای هنری این مرکز استفاده کنند.

وی ادامه داد: کارگاه های مختلف و همچنین ورک شاپ های زیادی در نظر داریم تا در این مرکز برگزار کنیم
وی با اشاره به نوع آثاری که در مرکز موجود است اذعان داشت: در حال حاضر مرکز آفرینش های هنری دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) با آثار نفیس خوشنویسی زینت داده شده که در تلاشیم با همت دانشجویان هنرمند دانشگاه این مرکز بستری شود برای تولید و عرضه تمامی هنر های تجسمی تا بتوانیم با این نحو به بیان مفاهیم اصیل قرآنی بپردازیم.

حاج کاظمیان در رابطه با نحوه بازدید از این مرکز نیز بیان کرد: همه روزه در ساعات اداری امکان بازدید از این مرکز برای علاقمندان وجود دارد. همچنین این بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.

وی در آخر نوید برگزاری نمایشگاهی از دستاورد های هنرمندان حضوریافته در مرکز آفرینش های هنری را داد.