به گزارش اقتصاد بازار، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن قدردانی از مردم ولایت‌مدار شهر اصفهان که در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با حضور پرشور خود اصلح‌ترین را انتخاب کردند، طی پیامی به مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بعنوان منتخبان مردم در انتخابات شورای شهر تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهيم اصفهان در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاريخ اين سرزمين تبديل شد. ايرانيان سرافراز و حماسه ساز در اين روز با لبيک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اعضای شورای شهر گامی محکم و استوار در تعيين سرنوشت خود برداشتند.
روسفيدی ملت بزرگ ما در اين انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت‌های او بوده و ان‌شاءالله خواهيم بود.
حال که سرمايه اعتماد مردم اصفهان که به حق يک امانت الهی است بر دوش مجمع نیروهای انقلاب اصفهان قرار گرفته است، ضمن تبریک صميمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقيت شما را در راه دشواری که در پيش داريد آرزومندم و از خداوند متعال توفيق روز افزون شما را خواستارم.
بی تردید خدمتگزاری به همشریان عزیز فرصت مغتنمی است که با نگاه مدبرانه اعضای منتخب شورای شهر که همگی از نیروهای انقلابی و جهادی هستند، هم مشمول لطف حق تعالی قرار می‌گیرد و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم می‌سازد که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.
 امید است درسایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت همواره درخدمت به امت اسلامی و میهن عزیز موفق باشید.
علیرضا قاری قرآن
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان