رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 31 نفر از استان اصفهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشوری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه که برای نخستین بار به روند برگزاری مسابقات این سازمان اضافه شده است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته این مسابقات به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شد که امسال به چهار مرحله تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال سهمیه استان اصفهان برای حضور در مسابقات نیمه نهایی 31 نفر بوده است، ادامه داد: از این تعداد 18 نفر آقا و 13 نفر خانم هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اصفهان، برخوار، تیران و نجف آباد هستند.
وی با اشاره به اینکه یکی از متسابقین اصفهان نیز سهمیه استان کردستان است که در اصفهان مهمان است، ادامه داد: همچنین سه نفر از متسابقین از عزیزان نابینا هستند  که دو نفر خانم و یک نفر برادر به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند.
بخشی با بیان اینکه روز‌های 25 و 26 مهر ماه مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن سازمان اوقاف برای خواهران و برادران برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مسابقات به صورت ضبطی است و پس از ضبط آثار برای ارزیابی برای سازمان ارسال می‌شود و داوری آثار در آبان ماه انجام می‌شود.
وی گفت: فینالیست‌های این مسابقات که در رشته‌های حفظ کل،  حفظ 20 جزء، قرائیت ترتیل و اذان برگزار می‌شود به مسابقات کشوری راه می‌یابند.