به گزارش اقتصادبازار و به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار، این نمایشگاه طی روزهای یکم تا چهارم دی‌ماه و از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا خواهد شد.

هدف از برپایی دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار اصفهان، معرفی ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های فعال اصفهان در حوزه مدیریت کسب‌وکار خواهد بود. همچنین فراهم آوردن بستری برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی کسب‌وکارهای مرتبط، ایجاد محیطی پویا برای حضور مدیران ارشد با هدف تامین نیازهای کسب‌وکار خود و شناخت نیازهای موجود در فضای کسب‌وکارها و برآوردن آنها از طریق شبکه‌سازی ایجاد شده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

شرکت‌ها و واحدهای تخصصی چاپ و بسته‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی بین‌الملل، شرکت‌های فعال در حوزه بیمه، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق و فناور و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با راه‌اندازی و توسعه کسب و کار از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌روند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیران کسب‌وکارهای صنعتی، صنفی، تجاری و تعاونی، مدیران شرکت‌های دولتی مرتبط، علاقمندان به راه‌اندازی یا توسعه و بهبود کسب و کار، دانشجویان رشته‌های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیک و... و مدیران انجمن‌ها و تشکل‌ها از جمله مخاطبان ویژه دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار اصفهان خواهند بود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن 0313383 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت bizexpo.ir مراجعه کنند.