به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی با بیان این خبر اظهار داشت: دوره تربیت مربی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل با حضور فراگیرانی جمعیت هلال احمر استان های فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، قم، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره که از روز نهم آذر ماه آغاز و تا روز دوازدهم در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان با مباحث تخصصی و پیشرفته جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل آشنا خواهند شد.

ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی و تربیت مربیان مجرب

محمدهاشمی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی و برای تربیت مربیان مجرب برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان بر اساس سهمیه سازمان امداد و نجات در این دوره حضور یافته و پس از گذراندن دوره موفق به اخذ مدرک مربیگری جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل خواهند شد.

تمرکز بر روش تدریس و امداد و نجات در حوادث حمل و نقل (جاده ای)


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تمرکز بر روش تدریس و امداد و نجات در حوادث حمل و نقل (جاده ای) با تاکید بر تشکیل کارگاه های عملی متعدد در این زمینه را از مهمترین رویکردهای برگزاری این دوره عنوان کرد.