معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:بعضی از خطوط با توجه به کمبود مسافر و مسیر نامناسب برای تردد اتوبوس، با استفاده از ون سرویس‌دهی می‌شود.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمهدی کاظمی با اعلام این خبر گفت:ایستگاه‌های ویژه مدارس به‌عنوانایستگاه دانش‌آموزی در هماهنگی با معاونت حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شده و تابلوهای آن نصب شده است.

او افزود: ایستگاه دبیرستان سلامتیان واقع در خیابان۱۵ شهریور ملک‌شهر نخستین ایستگاه دانش‌آموزی شهر است که اتوبوس‌ها در ساعات خاصی که دانش‌آموزان به سمت مدرسه حرکت می‌کنندیا زمانی که ساعت مدرسه تمام می‌شود، در این ایستگاه متوقف می‌شوندو دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند.

به گفته او، ایجاد ایستگاه دانش‌آموزی در خیابان باغ گلدسته برای دبیرستان ادب نیز در دستور کار است.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ایستگاه‌های خط سه تندروی اصفهان در خیابان ولی‌عصر (عج) با توجه به پیگیری‌های شهرداری منطقه سه و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به رفیوژ میانی خیابان منتقل شد، ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری و این معاونت منعقد شده، بعضی از خطوط با توجه به کمبود مسافر و مسیر نامناسب برای تردد اتوبوس، با استفاده از ون سرویس‌دهی می‌شود.

او با بیان اینکه خط ۶۱ کوی سپاهان به‌صورت پایلوت با ون سرویس‌دهی می‌شود، ادامه داد: اگر این اقدام مثبت ارزیابی شود، ون‌ها در خطوط دیگر نیز سرویس‌دهی خواهند کرد.

کاظمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادهایا انتقادهای خود را دراینباره در قالب پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۶۴۶ارسال کنند ویا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.