اقتصاد بازار: شهردار اصفهان در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال نو میلادی را به همه همشهریان مسیحی تبریک گفت و برای آن ها آرزوی شادکامی و موفقیت کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، مهدی جمالی نژاد در پیام خود گفت: این روزها جهان گواه بعثت پیامبری است که از بدو تولد با مردمان سخن گفت و رسالت خود را آغاز نمود. او پا به جهان گشود تا گواه پاکی و بزرگی مادر خود، حضرت مریم و شاهدی نو بر حقانیت توحید و مهر باطلی بر شرک و بت پرستی باشد. خداوند متعال را به پاس نعمت وجود چنین پیامبرانی از نوح گرفته تا ابراهیم و عیسی و موسی و محمد علیهم صلوات الله، که جلوه جمال و جلال الهی اند، سپاس می گوییم و امیدواریم روزی شاهد وحدت تمامی ادیان الهی بر محور وحدانیت باریتعالی باشیم.
شهر اصفهان سال هاست میزبان پیروان ادیان مختلف الهی است که در کنار هم در کمال صلح و عدالت زیسته اند و موجب تعالی و توسعه دیار خود گشته اند. اینک بر خود لازم می دانم، از طرف تمامی شهروندان مسلمان اصفهان، میلاد مسعود حضرت مسیح علیه السلام و آغاز سال نو میلادی را به تمام همشهریان مسیحی خود تبریک عرض نموده و برای آن ها در سال جدید، شادکامی و موفقیت آرزو نمایم.
مهدی جمالی نژاد- شهردار اصفهان