به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، عملیات اجرایی تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ هلدینگ پتروپالایش اصفهان با موفقیت انجام شد.
این تعمیرات بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پس از یک دوره فعالیت مستمر چهار ساله و با رعایت دقیق استانداردهای فنی و تخصصی و مطابق با اصول و الزام‌ها و مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست انجام شد.
مهدی نجمی، رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه این عملیات در بازه زمانی ۲۰ روزه و با ۱۰ روز کاهش زمان نسبت به دوره قبل انجام شده است، گفت: این امر با طراحی نرم افزار “جمع آوری و پایش آنلاین اطلاعات تعمیرات اساسی” و ایجاد ساختار اجرایی، سازمان‌دهی، سازوکار مناسب، بهره‌گیری از نظام تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده، پایش، تجزیه ‌و تحلیل مستمر و منظم نتایج فعالیت‌های انجام‌شده در هر روز به انجام رسید.
وی با بیان اینکه به‌ منظور اجرای دقیق تعمیرات، نشست‌های مستمری با حضور مدیران و مسئولان شرکت برگزار شد، افزود: نقشه‌های فرآیندی و اجرایی با استفاده از نرم افزار تهیه و کالاها، اجناس، تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز تأمین شد و در طول تعمیرات اساسی نیز نشست‌های هماهنگی و نظارت بر پیشرفت کار به ‌صورت روزانه در محل واحدهای تحت تعمیرات برگزار و روند پیشرفت کار به‌صورت مستمر پایش شد.
گفتنی است در این دوره از تعمیرات هلدینگ پتروپالایش اصفهان سه هزار و ۵۰ نیروی رسمی و جذبی فعالیت داشتند و تسریع در اجرای این طرح ۲۰ میلیون دلار برای شرکت آورده داشت.