وی در حاشیه این بازدید تاریخی، ضمن تاکید بر نقش انکارناپذیر گروه صنعتی چدن سازان در تامین غلتک‌های مورد نیاز صنعت فولاد به ویژه شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز خاورمیانه گفت: مجموعه چدن سازان بزرگترین تامین کننده فولادمبارکه در بخش قطعات یدکی است و جایگاه آن در خطوط نورد این شرکت منحصر به فرد بوده و تولیدات آن در صنعت فولاد نقش راهبردی دارد. در این راستا فولاد مبارکه آمادگی دارد تعاملات خود را با این شرکت در قالب پروژه‌های تحقیق و توسعه افزایش داده و در حوزه های جدید سرمایه‌گذاری مشترکی انجام دهد.

به گزارش اقتصادبازار، داود صافی دستجردی ، مدیرعامل شرکت چدن سازان نیز با اشاره به نقش فولاد مبارکه و حمایت های آن در بومی سازی دانش فنی تولید غلتک در شرکت چدن سازان و توسعه و تقویت فعالیت‌های تحقیق و توسعه این شرکت گفت: شرکت تولیدی چدن سازان با سرمایه گذاری های انجام شده در حال حاضر ظرفیت تامین صددرصدی غلتک‌های مورد نیاز صنعت فولاد کشور و توسعه های آتی آن در افق ۱۴۰۴ را ایجاد کرده و با توجه به مازاد ظرفیت تولید و بازارسازی انجام شده در فولادسازان بزرگ و معتبر دنیا، درصدد توسعه بیش از پیش صادرات محصولات خود است.

این شرکت با توجه به تعهد خود به تولید در مرز دانش غلتک در دنیا با به روزرسانی مستمر دانش فنی خود، با حمایت مشتریان داخلی و تکیه بر نیروی انسانی متخصص، همواره تلاش نموده تا کیفیت محصولات را ارتقاء داده و گریدهای جدید غلتک را ارائه نماید. وی خاطر نشان کرد طرحهای توسعه‌ای در دست اجرای این شرکت و تعهد آن به نوآوری، اطمینان خاطری برای صنایع فولادی بزرگ کشور در طراحی و اجرای طرح های توسعه صنعت فولاد و مانعی برای خروج ارز برای واردات محصولات خارجی است.

photo5160847004

 

photo5160846995