اقتصاد بازار: کمیته فرهنگ و رسانه با هدف معرفی اتاق و فعالیت های انجام شده و همچنین آموزش و ارتقای فرهنگ رسانه ای و بررسی راهکارهای ارتقای جایگاه اتاق در رسانه های گروهی و ارائه پیشنهادات مناسب به کمیسیون مربوطه ایجاد می گردد.
علی راعی مشاور ارتباطات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: این کمیته زیر مجموعه کمیسیون آموزش ، پژوهش و توانمندی سازی جوانان برای اولین بار در اتاق های بازرگانی کشور دایر گردیده است.
وی با اهمیت خواندن بحث آموزش در هر دستگاهی گفت: کمیسیون آموزش ، پژوهش و توانمند سازی جوانان یکی از مهم ترین کمیسیون های اتاق بازرگانی می باشد که بخش عمده ای از فعالیتش در خصوص آموزش و ارتقای فرهنگ کار آفرینان و عارضه یابی مسائل تولید کنند گان می باشد.
راعی افزود: در کمیته فرهنگ و رسانه ، آموزش خبرنگاران بویژه خبرنگاران اقتصادی از دیگر اهداف کمیته می باشد تا خبرنگاران بتوانند با شناخت کافی در این حوزه فعالیت داشته باشد.
وی به اهمیت کار خبر و خبررسانی در رسانه های گروهی تاکید کرد و ادامه داد: دراین استان هرگاه مطبوعات با بخش های خصوصی هماهنگ و یک صدا شوند مثمر ثمر واقع می شوند.بنابراین اتاق تلاش می کند با تعامل و هم اندیشی با اصحاب رسانه، چالش های استان را پیگیری نماید.
وی گفت: برای تشکیل کمیته فرهنگ و رسانه توسط رییس کمیسیون آموزش ، پژوهش و توانمند سازی جوانان از کلیه مدیران فعال خبرگزاری ها ، روزنامه های محلی ، روزنامه های سراسری و نشریات محلی و سایت های خبری به زودی دعوت بعمل می آید تا با هم اندیشی عزیزان ، استراتژی و برنامه کمیته تدوین گردد.