اقتصادبازار: ظهر امروز نشست تجاری فعالان تجاری و اقتصادی اصفهان با هیات بلند پایه سالزبورگ اتریش در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
نشست بررسي فرصت‌هاي تجاري و سرمايه گذاري در اصفهان و ایالت سالزبورگ اتریش ظهر امروز با حضور هیاتی 40 نفره از این کشور متشکل از استاندار و رئیس اتاق بازرگانی سالزبورگ و جمعی از فعالان اقتصادی این ایالت در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه استان اصفهان با داشتن 8 هزار واحد صنعتی در زمینه های مختلفی از جمله فولاد، پتروشیمی و سیمان در کشور مطرح است، اظهار داشت: استان اصفهان پتانسیل خوبی در زمینه گردشگری دارد.
عبدالوهاب سهل آبادی به حضور هیات بلند پایه اتریشی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این هیات در زمینه گردشگری و کشاورزی به اصفهان سفر کرده و در این خصوص اتاق فعالان این حوزه ها را به این نشست دعوت کرده تا از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند. وی با بیان اینکه استان اصفهان طی چند سال گذشته از نظر علمی پیشرفت زیادی داشته است، تاکید کرد: بیشترین دانشگاه های کشور در این استان هستند و این منطقه در صنایع هایتک رشد خوبی دارد.
به گفته سهل آبادی، پتانسیل های اصفهان موجب شده هیات های مختلفی که به ایران سفر می کنند خواستار سفر به اصفهان باشند.


برای ملاحظه تصایر این نشست اینجا کلیک کنید