اقتصاد بازار: در دهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان از چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت تقدیر شد.
به گزارش اقتصادبازار؛ در این جشنواره که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد 39 برگزیده تقدیر شدند که از این تعداد وزیر صنعت به همراه شش برگزیده به عنوان چهره ماندگار صنعت معدن و تجارت چهار برگزیده در حوزه خدمات پنج برگزیده در حوزه تولید و شانزده برگزیده به عنوان مدیر جوان برتر تقدیر شدند.

جوانگرایی به همراه استفاده از تجربه نوع آوری، دانش بنیان بودن و تولید صادرات گرا از جمله مولفه های اصلی انتخاب تولید کنندگان و مدیران جوان برتر همچنین چهره های ماندگار صنعت معدن و تجارت بود.

برگزیدگان این جشنواره ضمن برشمردن ویژگی های اصلی و تاثیر گذار در انتخاب خود به عنوان برتر، حذف بروکراسی، حل مشکلات بیمه ای و مالیاتی و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت را به تولید و خدمات خواستار شدند.

علی یزدانی معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعت در این جشنواره، تخفیف در واگذاری های زمین به نخبگان جوان و شرکت های دانش بنیان افزایش ندادن قیمت زمین در بیش از 500 شهرک و ناحیه صنعتی، تخفیف بیش از 50 درصدی قیمت زمین در نکات کمتر توسعه یافته و بخشودگی 400 میلیارد تومانی بدهی در شرکت ها و نواحی صنعتی را از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای کمک به تولید و صنعت برشمرد.
شایان ذکر است دكترمسعود جمالي کارآفرین جوان اصفهانی نیز در این مراسم به عنوان مدير نمونه جوان دهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان حوزه صنعت معدن و تجارت کشور برگزیده شد. وی پیش از این به عنوان کارآفرین برتر اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه، در میان 5 کارآفرین جوان برتر اتاقهای بازرگانی آسیا و اقیانوسیه نیز قرار گرفته و به مرحله پایانی برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه در تایوان راه یافته بود.