اقتصادبازار: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی (نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته) از 11 تا 14 بهمن با حضور 124 مشارکت کننده در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، فارس و اصفهان، حضور مستقیم چهار شرکت از کشورهای هلند، ترکیه، عراق و بحرین و نمایندگی‌های کشور اسپانیا، چین، کانادا، آمریکا و هند در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان حضور می یابند.
شرکت‌های حاضر در چهاردهمین سال برگزاری نمایشگاه اگروت در فضایی به متراژ 8500 مترمربع به ارایه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌های کود، سم و بذر، خدمات کشاورزی، گلخانه و آب و آبیاری می‌پردازند.
همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در ساعت 19 روز 13 بهمن همایشی با عنوان " آشنایی لازم با خصوصیات و ویژگی‌های انواع بذر خیار و گوجه فرنگی و پتانسیل کاشت آن در اقلیم‌های مختلف ایران " با حضور کارشناسانی از کشور ترکیه برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه در ساعات برگزاری 15 تا 21 میزبان متخصصان و بازدیدکنندگان خواهد بود. برند نمایشگاه اگروت یکی از شناخته شده‌ترین برندهای نمایشگاهی در حوزه کشاورزی و یکی از برندهای موفق و بین المللی نمایشگاهی در ایران است که به بیان کارشناسان و مسئولان این بخش، در سال‌های گذشته تأثیر ملموسی در ارتقای سطح کیفی تولیدات و تکنولوژی‌های این حوزه داشته است.