اقتصاد بازار: مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان گفت: با توجه به ضرورت کسب نظرات شهروندان عزيز، به عنوان مهمترين کاربران و استفاده کنندگان از خدمات شهرداري، سازمان فاوا اقدام به راه اندازي سامانه نظر سنجي استفاده از خدمات الکترونيکي شهرداري اصفهان کرده است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، وحيد حيدريان اضافه کرد: اين نظر سنجي هم اکنون از طريق آدرس اينترنتي http:// ICT.Isfahan.ir قابل دسترس است و از شهروندان گرامي تقاضا مي شود با اعلام نظرات خود در اين سامانه، شهرداري اصفهان را در جهت افزايش كارايي خدمات الکترونيکي، ياري رسانند.
وي با اشاره به خدمات ارائه شده در پرتال شهرداري اصفهان، تصريح کرد: درگاه الکترونيکي شهرداري اصفهان حاوي خدمات قابل توجهي مي باشد که از طريق آدرس Eservice.isfahan.ir در دسترس مردم قرار گرفته است.
مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان استفاده از اين خدمات را باعث صرفه جويي در زمان و هزينه شهروندان دانست و ادامه داد: علاوه بر آن كاهش هزينه هاي جاري شهرداري و شهر از ديگر مزاياي استفاده از اين خدمات مي باشد.
وي خاطر نشان کرد: بر همين اساس به كارگيري سامانه هاي ارتباطي مردم با سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات در جهت سهولت ارتباط و انتقال مشكلات و پيشنهادهاي اجرايي شهروندان شامل: شماره تلفن 36137، پيام كوتاه با شماره 300013710 ، رايانامه به آدرس CRM@ict.isfahan.ir و آدرس اينترنتي Eservice.isfahan.ir راه اندازي شده و در اختيار عموم قرا رگرفته است.
وي با اشاره به افزايش استفاده از اينترنت توسط شهروندان، اين موضوع را‌فرصت مناسبي براي افزايش خدمات رساني به مردم عنوان کرد و بيان داشت: با توجه به ضرورت افزايش اطمينان در استفاده از خدمات الكترونيكي و رسيدگي به مشكلات احتمالي در كوتاه ترين زمان، همچنين به منظور توسعه سرويس ها در جهت نيازمندي هاي اعلام شده توسط خود مردم، شرکت در اين نظر سنجي داراي اهميت ويژه اي است.
حيدريان ياد آور شد: اين سازمان به منظور ساده نمودن ارتباط شهروندان،‌ فرم‌هاي الکترونيکي نظرسنجي كيفيت خدمات ارايه شده را آماده و در آدرس هايEservice.isfahan.ir‌ و ICT.Isfahan.ir قرار داده است.
مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان ابراز اميدواري کرد تا همشهريان با شرکت در اين نظرسنجي و تكميل فرم هاي مربوطه اين سازمان را در توسعه و افزايش كيفيت مورد انتظار خدمات ياري کنند.