اقتصاد بازار: در سومین جلسه کمیته توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان رویدادها و اخبار مربوط به هیاتها و نمایشگاههای خارجی مورد بررسی قرار گرفت.
کمیته های کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط تجاری که با هدف بررسی راهکارهای توسعه مناسبات خارجی با توجه به شرایط پسا تحریم در زمینه تعیین کشورهای هدف بر اساس مزیتهای استان، استفاده از تجربیات افراد در مناسبات خارجی ،ارتباط با اتاقهای مشترک، ارتباط با رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی در سایر کشورها تشکیل شده به بررسی مشکلات در این زمینه و ارائه راهکارها پرداخت.
در کارگروههای تشکیل شده مربوط به این کمیته ها، ارتباط با اتاقهای بازرگانی سایر استانها از جمله مواردی بود که به آن اشاره شد و از اعضاء درخواست شد نسبت به تشکیل گروههایی جهت ارتباط با اتاقهای مشترک، با هدف استفاده از تجربیات آنها و دریافت اطلاعات مربوط به حضور هیاتهای خارجی اقدام کنند.
گردهمایی سفرای جمهوری اسلامی ایران در هفته آینده به تهران و دیدار با اعضای اتاقهای بازرگانی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود که اعضا خواستار شدند در صورت امکان کمیته توسعه روابط خارجی نیز ریاست اتاق بازرگانی اصفهان را در این همایش همراهی نمایند.
ارائه اطلاعات مربوط به نمایشگاههای خارجی به ویژه نمایشگاههایی که استان اصفهان به عنوان حامی در آنها حضور دارد از سوی شرکت نمایشگاه های بین اللملی به کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط تجاری از دیگر موارید بود که از مدیر روابط عمومی شرکت بین المللی نمایشگاهها درخواست شد.

نوسان