پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار

امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403, 23 شوال 1445, Thursday 2 May 2024
کد خبر: 21644
منتشر شده در پنج شنبه, 20 بهمن 1401 08:09
تعداد دیدگاه: 0

سامانه کدال روز گذشته میزبان اطلاعیه‌‌‌های مختلف شرکت‌ها بود. در این میان ۴نماد اطلاعات بااهمیتی را روی این سامانه پرطرفدار بارگذاری کردند. شرکت بهمن‌دیزل، پس از حواشی به وجود آمده در بازار خودرو، پیش‌‌‌قدم شده و از عرضه دوباره محصولات این شرکت در بورس‌کالا استقبال کرده است.  

«خدیزل»: شرکت بهمن‌دیزل اعلام کرد، پیرو درخواست شرکت بهمن‌دیزل درخصوص پذیرش کشنده ‌ام‌پاور و انواع کامیونت فورس برای عرضه در بورس‌کالا، شرکت بورس‌کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرد. در این مرحله از عرضه محصولات در بورس‌کالا روز ۲۴بهمن‌ماه ۱۴۰۱، تعداد ۷۰دستگاه فورس ۶تن بدون کابین خواب بدون کاربری، ۱۵۰دستگاه کامیونت فورس ۶تن کابین خوابدار بدون کاربری، تعداد ۱۵۰دستگاه کامیونت فورس ۶تن کابین خوابدار با کاربری، ۸۰دستگاه کامیونت فورس ۵/ ۸تن کابین خوابدار با کاربری و تعداد ۱۰۰دستگاه کشنده ‌ام‌پاور آگهی شد.

«پتایر»: شرکت تولیدی ایران‌تایر اعلام کرد با توجه به صورتجلسه هیات‌مدیره انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد قیمت تایرهای بایاس (تایرهای وانتی، باری، اتوبوسی، کشاورزی و راه‌سازی) به میزان ۱۰درصد از تاریخ ۱۲بهمن ۱۴۰۱ افزایش یابد که تغییرات مذکور از تاریخ ۱۸بهمن ۱۴۰۱ در شرکت مصوب و اعمال شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار