حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین نمایشگاه مجازی کتاب، در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستیم که «اداره کل پست استان اصفهان کاملا در خدمت مردم درنمایشگاه مجازی کتاب است و به گونه ای برنامه ریزی شده تا به بهترین نحو وظایف و نقش خود را ایفاء نمائیم .»
 به گزارش اقتصاد بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، حمید باقری در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب بیان داشت: در راستای عدالت ارتباطی که در جامعه برقرار شده, خوشبختانه توانستیم در اولین  نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان بعنوان خادمین صدیق مردم در ارائه خدمات پستی در نمایشگاه به مردم به صورت مطلوب عمل نموده وعدالت فرهنگی محقق شود.  
مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به نقش پست در نمایشگاه مجازی کتاب بیان کرد: زیرساخت‌هایی که در پست فراهم شده، در راستای توزیع مویرگی است وبا تمام توان پشتیبان دومین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.
وی با اشاره به تعداد موزعین در استان اصفهان، اظهار کرد: در استان اصفهان به ازای هر پنج هزار نفر یک واحد پستی و به ازای ۱۰۲ کیلومتر مربع یک واحد پستی داریم به عبارتی پوشش جمعیتی و مساحتی کل استان را داریم.
مدیر کل پست استان اصفهان افزود: این اداره کل  120 خط ارتباطی دارد که  روزانه حداقل دو مراجعه به مراکز پستی در شهرستانهای استان داشته است  و از مراکز شهرستان‌ها به روستاها حداقل هفته‌ای سه روز ارتباط برقرار می شود. ودر تمامی نقاط کشور توزیع مرسولات بصورت مویرگی انجام می گردد وبا این زیر ساخت ها  آماده برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.»
باقری با بیان اینکه استان اصفهان هاب پستی مرکزی کشور است، ادامه داد: به غیر از چهار استان با همه استان‌های کشور ارتباط زمینی، فیزیکی و مستقیم داریم.
وی ادامه داد: آموزش ناشران مبنی بر نحوه بسته بندی و آدرس نویسی، هماهنگی به منظور جمع آوری کتب، برنامه ریزی جهت جمع آوری مرسولات، ارسال مستقیم کتب به سایر استانها به منظور صیانت از کتب در باکس ویژه از جمله اقدامات اداره کل پست استان است.
مدیرکل پست استان اصفهان اظهار داشت: از ناشران نمایشگاه مجازی کتاب استان درخواست می‌کنیم آدرس گیرنده به صورت دقیق، صحیح و گویا به همراه شماره تلفن ثابت و همراه خریدار را درج کنند تا در توزیع با مشکل مواجه نشویم.
 وی اضافه کرد:«پس از تحویل بسته کتاب به باجه پستی پیامی به خریدار کتاب ارسال می‌شود که مرسوله در اختیار پست قرار گرفت. از این پس مسئولیت کتاب‌ها بر عهده پست است که سعی می‌کنیم در فواصل زمانی اعلام‌شده به دست مخاطب برسد.»
گفتنی است در اولین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب در مدت 10 روز در استان اصفهان تعداد 11714فقره حاوی مرسولات نمایشگاه از ناشران در استان اصفهان دریافت و تعداد 67525 فقره مرسوله که حاوی حدود 100000جلد کتاب بود به خریدان کتاب از اولین نمایشگاه مجازی کتاب تحویل گردید.
شایان ذکر است، دومین نمایشگاه مجازی کتاب از سوم بهمن آغاز و تا ده بهمن به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.