به گزارش اقتصادبازار، مهدی نصری، مدیر تیم آکادمی آموزش گروه انتخاب گفت: ایده برگزاری این نشست‌ها با دغدغه آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی بین تعدادی از تولید کنندگان لوازم خانگی شکل گرفت و تاکنون 12 نشست با این موضوع برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این نشست‌ها تحلیل و بررسی نمونه های مشابه فعالیت آينده محور 12 برند مطرح دنیا در صنعت لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، آرچليک، حاير، مايديا، بوش، آيکيا، کيچن‌ايد، میله، وستل، پاناسونیک و اسمگ آغاز شد.

نصری ادامه داد:  از آبان ۱۴۰۱ تا آبان ماه ۱۴۰۲ هر ماه یک یا دو برند، از برندهای نام برده با قوت مورد مطالعه قرار گرفت و در 12 جلسه نتايج حاصل از مطالعات آينده محور اين برندها به حضور علاقه‌مندان به پژوهش و آینده‌نگری صنعت لوازم خانگی ارائه شد.

مدیرتیم آکادمی آموزش گروه انتخاب افزود: حاصل یک‌سال فعالیت و تلاش تیم اجرا و پژوهش این پروژه، به تدوین کتابی با عنوان «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آیندة این صنعت چه ایده‌هایی دارند» منجر شد که روز دوشنبه در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های آینده‌پژوهی و در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان رونمایی می‌شود.

unnamed01113