به گزارش اقتصادبازار به نقل از روابط عمومی کانون صنفی کارفرمایان استان اصفهان، در این دوره از انتخابات کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با کسب حداکثر آرا مجددا به عنوان رییس کانون انتخاب شد. همچنین رضا چینی بعنوان نایب رییس و حمید خوش طالع با اکثریت آرا بعنوان دبیر و مهدی جعفر پیشه به عنوان خزانه دار مشخص گردیدند.
همچنین در ادامه این جلسه عبدالوهاب سهل آبادی تغییر در ساختار کانون را امر مهمی دانست و گفت: کانون کارفرمایان قصد دارد در دوره جدید فعالیت خود با بهره گیری از توان اعضای خود و بااتکا به افکار جمعی برای پیشبرد اهداف کانون کارفرمایان اقدام کند. وی با اشاره به اینکه در کانون کارفرمایان از بخش مای صنعت، معدن، کشاورزی، شرکت های خدماتی و ... حضور دارند، افزود: ۱۸۰ انجمن صنفی کارفرمایی زیر مجموعه کانون کارفرمایان می باشند و این کانون در نظر دارد نسبت به جذب جذب انجمن های صنفی اقدامات لازم را بعمل آورد .
شایان ذکر است، کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان در سال 1382 به همت سازمان کار و امور اجتماعی استان و جمعی از مسئولین انجمن‌های صنفی بر اساس ماده 131 قانون کار شکل گرفت . این کانون با زیر پوشش داشتن بیش از 120 انجمن صنفی کارفرمایی و کانون تخصصی یکی از بزرگترین تشکلهای فرابخشی محسوب می‌گردد که به منظور ایجاد هماهنگی در فعالیت های انجمن های صنفی کارفرمایی و کانون های کارفرمایی تخصصی استانی و هدایت و راهنمایی آنان در زمینه های مختلف صنعتی، حرفه ای و خدماتی ایجاد گردید.

WhatsApp Image 2021 12 15 at 16.35.19

WhatsApp Image 2021 12 15 at 16.35.18

WhatsApp Image 2021 12 15 at 16.35.15