اقتصاد بازار: مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، در پاسخ به خبری مبنی بر تعطیلی کارخانه سیمان نائین به دلیل بدهی به شرکت گاز گفت: گاز این کارخانه قطع نشده و جریان گاز همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار سید مصطفی علوی با اشاره به مصرف 46 درصدی صنایع از میزان گاز توزیعی این شرکت در سطح استان، بیان داشت :یکی از اهداف عالیه این شرکت گازرسانی به صنایع است و تاکنون بیش از 44 شهرک صنعتی و 7 هزار و 600 واحد صنعتی در استان از این نعمت برخوردارند.
علوی تصریح کرد: برای استمرار گازرسانی به همه بخش ها با هدف تامین رفاه، امنیت، رشد تولید و اقتصاد کشور باید هزینه های تولید، انتقال، حفظ و نگهداری شبکه و تاسیسات این سوخت پاک و ارزان تامین گردد و علاوه برآن سهم زیادی از تامین یارانه نقدی مردم نیز از درآمد حاصل از فروش گاز است که ماهیانه باید به خزانه دولت واریز شود.
وی تصریح کرد: به منظور حفظ و نگهداری این تاسیسات و استمرار بهره برداری از گاز طبیعی برای تمامی مصرف کنندگان صنعتی و خانگی پرداخت گاز بهای مصرفی مورد تاکید است لذا با احترام به همه مشترکین گاز طبیعی و تشکر ویژه از مشترکینی که به موقع نسبت به پرداخت گاز بهای مصرفی اقدام می کنند خواستار شد تا همه صنایع از جمله کارخانه سیمان نائین به تعهدات خود در پرداخت گاز اقدام نمایند.