اقتصاد بازار: شركت پالايش نفت اصفهان موفق به ارتقاء و تمديد گواهينامه سيستم هاي مديريت كيفيت براساس استاندارد ISO-9001:2015، زيست محيطي ISO-14001:2015 و ايمني و بهداشت حرفه اي HSE MS ,OHSAS شد.
يه گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از پالايش نفت اصفهان، پيرو برنامه ريزي هاي به عمل آمده و انجام اقدامات لازم در راستاي اهداف سازماني مميزي نهائي اين شركت توسط مميزان شركت IMQ انجام و اقدامات انجام شده مورد تائيد قرار گرفت.
بنابر این گزارش در ويرايش جديد استاندارد سيستم هاي مديريت فوق به اهميت و نقش ذينفعان، شناسايي و ارزيابي ريسك و فرصتهاي فرآيندي، تحليل شرايط محيط داخل وخارج سازمان و ضرورت تدوين برنامه ريزي استراتژيك در راستاي پاسخگويي به ذينفعان تأكيد شده است.
مديرعامل شركت پالایش نفت اصفهان با تشكر از همكاري و مساعدت كاركنان به منظور موفقيت به دست آمده به اهميت، نقش و جايگاه استانداردهاي بين المللي در بهبود فضاي كسب و كار و ضرورت اجراي اقدامات مربوطه اشاره کرد و از كاركنان خواست كه اجراي الزامات استاندارد سيستم هاي مديريت را بيش از پيش مورد توجه قرار دهند.
سرمميز شركت IMQ نيز گزارش مميزي را ارائه كرد. وي در بخشي از اين گزارش به نقاط قوت و اهم اقدامات انجام شده مورد تائيد، از جمله موارد زير اشاره کرد و گفت: دقت در انجام مميزي هاي داخلي به منظور شناسائي فرصت هاي بهبود و پي گيري اقدامات لازم. انطباق برنامه هاي شركت با اهداف و برنامه هاي شركت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران و تحقق اهداف در خصوص تأمين نياز جامعه و پاسخگويي به خواسته مشتريان. تائيد فعاليتها و پروژه هاي انجام شده در خصوص اجراي سيستم مديريت زيست محيطي. موفقيت هاي به دست آمده در حوزه ايمني و بهداشت نيز مورد تائيد قرار گرفت.
سرمميز شركت IMQ اقدامات انجام شده را قابل تقدير دانست و گفت: از مسئولين انتظار مي رود، موفقيت هاي به دست آمده را به منظور تنوير افكارعمومي بيش از پيش در سطح جامعه اطلاع رساني کنند.